piątek, 10 czerwca 2016

Nie marnuj czasu!

Czas to pieniądz, w dzisiejszych czasach ta prawda jest chyba tak aktualna jak nigdy. Niestety każdy z nas rosnącą liczbę zadań w ciągu doby, a wszechobecność rozpraszającego Internetu i absorbujących uwagę Social Media nie pomaga. Jak więc radzić sobie w pracy?

Problem marnowania, czy raczej niezbyt efektywnego wykorzystywania czasu pracy istnieje i jest dość palący. Jeśli z badań Uniwersytetu Stanford wynika, iż pracownicy umysłowi w znacznej większości wykonują zlecone im zadania tuż przed ostatecznym terminem. Praca przed deadline to choroba wielu branż, stąd też odpowiedź na problem czyli coraz popularniejsze szkolenia managerskie. Czy jednak faktycznie jest o co kruszyć kopię?

 Zaledwie 2 % badanych przez naukowców deklarowało brak zaległych obowiązków. Wiadomo zatem, że mądre zarządzanie czasem to sprawa kluczowa dla ogromnej liczby biznesów. A gdzie można zdobyć taką wiedzę? No i w tym momencie do akcji wkraczają szkolenia managerskie. Te przeprowadzone merytorycznie pozwalają za pomocą teorii popartej praktyką nauczyć pracownika dobrych praktyk i rozpoznać te szkodliwe. Oczywiście takie treningi różnią się między sobą i jeśli nie chcemy "ulepszyć" pracownika szeregowego to jak najbardziej znajdziemy szkolenia dla liderów czy organizatorów naszej firmy, co pozwoli im lepiej planować i delegować zadania. Właśnie dlatego najlepiej decydować się na współpracę ze szkoleniowcami, którzy dopasują swoją ofertę do naszych potrzeb. Dzięki temu efektywność pracy i wyniki firmy wzrosną, co wiąże się oczywiście z lepszymi rezultatami finansowymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz