czwartek, 23 lipca 2015

Szkolenia ze sprzedaży, czego nas nauczą ?


Dobry sprzedawca jest na wagę złota w każdym biznesie. Czy to mały sklepik czy wielkie przedsięborstwo negocjujące wielomilionowe kontrakty, sprawny handlowiec to podstawa, gdyż nie tylko odpowiedzialny jest za nasze zyski, ale przede wszystkim to on pierwszy nawiązuje relacje z naszym potencjalnym klientem, kreując wizerunek naszej firmy.

Potocznie mówi się, „masz gadane, powinieneś być sprzedawcą”, ale czy to wystarcza? Czy wystarczy być komunikatywnym i pewnym siebie by być dobrym handlowcem, a co ważniejsze czy umiejętności sprzedażowe ma się w krwi i wynikają z naszej osobowości, czy można się ich nauczyć??

Coraz popularniejsze stają się szkolenia ze sprzedaży, na które firmy posyłają swoich handlowców, licząc na zwiększenie ich efektywności. Na takim szkoleniu dowiemy się:
  • jak właściwie rozpocząć rozmowę z potencjalnym klientem, aby zachęcić go do kontynuowania,
  • jak skutecznie przeprowadzić cała rozmowę sprzedażową aby zakończyć ją sprzedażą
  • w jaki sposób radzić sobie z obiekcjami potencjalnych klientów,
  • jak odkrywać właściwe potrzeby klienta
  • jak pozytywnie kształtować wizerunek firmy na zewnątrz w oczach klientów

Podsumowując szkolenia ze sprzedaży mają na celu rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu założonych celów sprzedażowych. Dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu         o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem. Jednak samo szkolenie nie wystarczy by zyskać dobrego sprzedawce. Dobry handlowiec musi być komunikatywny, otwarty, ale przede wszystkim wykazywać empatię. Bo tylko handlowiec który słucha i rozumie potrzeby      i obiekcje swoich potencjalnych potencjalnych klientów, pozyska ich. Ale tego nie da się nauczyć na żadnym szkoleniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz